Wat doet de cliëntenraad van Bethanië?
De cliëntenraad vergadert elke maand samen met de Raad van Bestuur en een keer per jaar met de Raad van Toezicht. In de vergaderingen worden zo nodig andere betrokkenen uitgenodigd zoals de managers, coördinatoren, geestelijk verzorger en anderen.
Cliënten en/of hun contactpersonen komen bijeen om het werk van de cliëntenraad van het afgelopen jaar te bespreken tijdens de jaarvergadering.
In de vergaderingen komen de volgende onderwerpen aan de orde:
• Veiligheid en hygiëne
• Geestelijke verzorging
• Organisatie en personeelszaken
• Begroting en jaarverslag
• Voeding, recreatie en ontspanning
• Kwaliteit van de zorg
• Klein ongemak
De receptie van Bethanië kan u in contact brengen met leden van de cliëntenraad, maar via e-mail kunt u ook zelf contact opnemen.
Het e-mailadres is: clientenraad@bethanie.nl.
Uiteraard kunt u ook rechtstreeks een van de leden van de cliëntenraad aanspreken.
De cliëntenraad neemt geen individuele klachten in behandeling, daarvoor werkt Bethanië met een klachtencommissie.
Als u bij ons komt wonen, streven wij ernaar dat u uw leven zo vertrouwd mogelijk kunt voortzetten. Wij horen graag wat u gewend bent: wat heeft uw belangstelling, wat doet u graag, welke mensen zijn belangrijk, wat kunt u nog zelf en waarbij heeft u ondersteuning nodig van ons of uw naasten? Over al deze vragen gaan wij graag met u in gesprek.
Platteelhof 3
6711 JK Ede
info@bethanie.nl
+31(0)318 68 99 99